Klacht

Klacht

Wij streven kraamzorg van zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren zodat we aan jouw wensen kunnen voldoen. Mocht je toch niet tevreden zijn over onze kraamzorg, dan vinden wij het belangrijk dat je dit aan ons meldt, zodat wij onze zorgverlening kunnen verbeteren.

Wij raden je aan dit zo snel mogelijk te bespreken met de kraamverzorgster. Een gesprek werkt vaak verhelderend.

Mocht dit gesprek niet tot een bevredigende oplossing leiden dan kun je de klacht schriftelijk indienen bij onze directie.

Of bij onze klachtenfunctionaris de heer J. Kramer (bij voorkeur) via joop@geboortezorgplus.nl of schriftelijk sturen naar Geboortezorgplus, Hasselaarsweg 18, 1704 DW  Heerhugowaard.

Komt ook daarmee geen bevredigende oplossing, dan kunnen jullie de klacht schriftelijk sturen aan de geschillencommissie via onze Brancheorganisatie. Geschillencommissie Verpleging, verzorging en Geboortezorg. De Geschillencommissie Zorg, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Meer lezen over het klachtenreglement? Klik hier

Interne meldregeling

Onze kraamzorgorganisatie beschikt over een klokkenluidersregeling. De Klokkenluidersregeling regelt dat medewerkers te goeder trouw melding kunnen maken van redelijke vermoedens van misstanden binnen de organisatie, zonder hiervan schade te ondervinden. Lees hier de Klokkenluidersregeling.

Schrijf je bij voorkeur voor de vijfde maand van de zwangerschap in. Op die manier loop je nooit het risico de kraamtijd in te gaan zonder kraamzorg.

24 /7 bereikbaar op
+31 (0) 6 41 31 6904

Materna Kraamzorg logo

Je kunt 24 uur per dag, zeven dagen in de week contact met ons opnemen.

24 /7 bereikbaar op +31 (0) 6 41 31 6904

contact informatie

Simon Stevinweg 66A
1222 ST Hilversum

24 /7 bereikbaar op
+31 (0) 6 41 31 6904

contact@maternakraamzorg.nl
Bij spoed bellen!

Vind ons op social media

   

menu