Kwaliteit

Kwaliteit

Materna kraamzorg werkt volgens een kwaliteitsmanagementsysteem. Dat betekent dat wij voldoen aan duurzame kwaliteitsverbetering in zorg en welzijn.
Wij voldoen aan eisen die gesteld worden door cliënten en wij verbeteren continu onze zorg- en dienstverlening. Daarnaast werken wij volgens de vijf standaarden van het Baby Friendly Hospital Inititative-programma van Unicef/WHO.

Scholing en deskundigheidsbevordering

Al onze kraamverzorgenden staan geregistreerd in het kwaliteitsregister kraamverzorgenden. Daarnaast worden ze steeds bijgeschoold op diverse belangrijke onderwerpen. De kraamverzorgenden werken volgens protocollen en richtlijnen die continu actueel gehouden worden vanuit landelijke richtlijnen en die in de regio vanuit de Verloskundige Samenwerkingsverbanden (VSV’s) worden afgesproken.

Cliënttevredenheidsonderzoek

Om onze kwaliteit te kunnen meten, is jouw mening essentieel. Daarom ontvang je na de intake en na de kraamperiode een enquête. Daarin kun je aangeven wat jij goed, en wat je vindt dat beter kan aan onze zorg, zodat we continu de zorg kunnen optimaliseren.

Schrijf je bij voorkeur voor de vijfde maand van de zwangerschap in. Op die manier loop je nooit het risico de kraamtijd in te gaan zonder kraamzorg.

24 /7 bereikbaar op
+31 (0) 6 41 31 6904

Materna Kraamzorg logo

Je kunt 24 uur per dag, zeven dagen in de week contact met ons opnemen.

24 /7 bereikbaar op +31 (0) 6 41 31 6904

contact informatie

Simon Stevinweg 66A
1222 ST Hilversum

24 /7 bereikbaar op
+31 (0) 6 41 31 6904

contact@maternakraamzorg.nl
Bij spoed bellen!

Vind ons op social media

   

menu